ОБЯВЛЕНИЕ за заемане на длъжността "СЧЕТОВОДИТЕЛ"
ОБЯВЛЕНИЕ
РАЙОНЕН СЪД – ЯМБОЛ ОБЯВЯВА едно свободно работно място за длъжността “СЧЕТОВОДИТЕЛ“, за заемане по чл. 68, ал.1, т.3 КТ (заместване на отсъстващ служител в отпуск по майчинство)
1.Основни длъжностни задължения: Обработва данните на трудовите и извънтрудовите правоотношения, съставя платежни нареждания за изплащането им. Подава информация в НАП и НОИ в съответствие със законовите срокове; осъществява финансово-счетоводното обслужване на банковите сметки и касовите операции на Районен съд - Ямбол. Издава фактури за таксите на ДСИ, които се събират от съдилищата по Гражданския процесуален кодекс; води счетоводното отчитане на вземанията по изпълнителни листове, издадени в полза на Районен съд – Ямбол; събира и отчита постъпленията от държавни такси и други приходи, чрез обслужване на ПОС-терминалното устройство; извършва ежедневен контрол по проверка на постъпването на съдебните такси; съставя първични и вторични счетоводни документи; участва в извършването на инвентаризациите и отразяване на резултатите от нея и др.
2.Минимална основна заплата и ранг за длъжността:
Основна заплата: 1506 лв.
Ранг: 95 лв.
3.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
3.1. Кандидатите следва да: притежават българско гражданство, гражданство на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; да са навършили пълнолетие; да не са поставени под запрещение; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода; да не са лишени по съответен ред от правото да заема определена длъжност;отговаря на изискването за липса на обстоятелства по чл.340а, ал.2 ЗСВ (към момента на назначаване служителя декларира липсата на обстоятелствата по чл. 340а, ал.2 ЗСВ);
3.2.Образование - минимум средно образование.
3.3. Професионален опит – минимум 2 години
(Професионален опит - времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност.)
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността
Кандидатите следва:
- да притежават нравствени и професионални качества, необходими за заемане на длъжността;
- да притежават практически умения за работа със счетоводен, офис и приложен софтуер;
- Необходими документи за кандидатстване:
5.1. Заявление за участие в процедурата за подбор – по образец;
5.2. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал.1 ЗСВ– по образец;
5.3. Декларация-съгласие от кандидата, Районен съд – Ямбол, в качеството си на администратор на лични данни, да събира, обработва и съхранява личните данни на кандидата, във връзка с провеждането на процедурата за подбор – по образец;
5.4. Копие на диплом за завършено средно или по-висока степен образование;
5.5. Копие на други документи, удостоверяващи квалификации, свързани със заемане на длъжността;
5.6. Копие от документ удостоверяващ придобит професионален опит;
5.7. Копие на от документи, удостоверяващи трудов стаж - трудова книжка, служебна или осигурителна книжка;
5.8. Документите се подават лично от кандидата в Районен съд –Ямбол, гр.Ямбол, ул.”Ж.Папазов” 1, стая 104- служба „Регистратура“, в срок до 17.00 ч. на 17.10.2025 г.
- Начин на провеждане на процедурата за подбор
6.1. Процедурата за подбор се провежда от Комисия назначена със Заповед на административния ръководител.
6.2. Комисията разглежда постъпилите заявления, като преценява дали са представени в срок всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания предвидени в нормативните актове и описани в обявата за заемане на длъжността.
6.3. До участие се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявата и предвидени в нормативните актове изисквания за длъжността.
6.4. За Решението си Комисията изготвя протокол и списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати.
6.5. В списъка на недопуснатите до участие в подбора кандидати Комисията да посочи основанията за недопускането им.
6.6. В списъка на допуснатите кандидати се посочва датата, началният час и мястото на провеждане на Втория етап – Събеседване с Комисията.
6.7. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати се поставят на информационните табла на ЯРС на І-ви и ІV-ти етаж в сградата на Съдебната палата и се публикуват на интернет страница на съда.
6.8. Когато няма допуснати кандидати, административният ръководител на съда прекратява с писмена заповед процедурата.
6.9. Процедурата за подбор се провежда по обявения начин и когато допуснатият кандидат е само един.
6.10. Процедурата за подбор ще се проведе на два етапа
а) Първи етап – оценка на кандидатите по документи
б) Втори етап – събеседване с Комисията
в) Трети етап – събеседване с Председателя на РС – Ямбол
- Оценяване и класиране.
7.1. При първия етап на подбора, членовете на Комисията преглежда документите на всички допуснати кандидати и поставят на всеки индивидуална оценка относно професионалната подготовка и другите качества на кандидатите по шестобалната система с точност от 0.25. Крайната оценка от този етап се формира като средноаритметично число от оценките на всеки от членовете на комисията за всеки отделен кандидат.
7.2. При втори етап, Комисията провежда събеседване с всеки кандидат, с цел установяване на подготовката на кандидата за длъжността. Кандидатите отговарят на въпроси от областта на работа със счетоводен, офис и приложен софтуер; Правилника за администрацията в съдилищата, мотивацията им за кандидатстване за длъжността, визията им относно изпълнението на длъжността и др.
Членовете на Комисията оценяват качествата на кандидатите с оценки по шестобалната система с точност от 0,25. Крайната оценка на кандидатите, участвали във втори етап е средноаритметично число от оценките на всеки от членовете на комисията за всеки отделен кандидат.
7.3. Комисията изготвя окончателната оценка на кандидатите, която се формира като средноаритметично число от оценките на кандидатите от първи и втори етап.
7.4. Въз основа на получената окончателна оценка, комисията класира кандидатите.
7.5. До трети етап – Събеседване с Председателя, се допускат кандидатите получили окончателна оценка оценка над 4,50.
7.6. Резултатите за допускане до участие в процедурата, оценка и класиране на кандидатите и друга информация, свързана с процедурата за подбор, се съобщават на участниците, чрез обявяването им на информационните табла и интернет страницата на съда.
7.9. Избрания кандидат да бъде уведомен лично, по телефон, в срок до 30.10.2025 г.